dissabte, 14 d’agost del 2010

habitacions de motel


Fa massa temps que no dormo al meu llit. Lluny de tot i de tothom em sento lluny de qui vaig ser un any enrere. Em fa por tornar i oblidar tot el que he sigut l'últim any.
______________________

Habitacions desencantades i impersonals ens esperem a la nit, com coves inexplorades, per donar recer als nostres abraços. L'olor de la nostra pell és l'únic record que ens acompanya.
______________________

Sento el soroll de la ciutat, lluny d'aquí, mentre tu dorms al llit, lluny de mi. La tele sense volum il.lumina l'habitació i m'hipnotitza.

2 comentaris:

el capità Nemo ha dit...

El que dius mereix fotografia. Volem foto d'habitació de motel de veritat.

marta (volar de nit) ha dit...

M'he imaginat un viatge i moltes habitacions. Més text, si us plau