dijous, 22 de gener del 2009

El que hauria dit abans, si hagués pogut

Estic molt contenta dels 3 premis Gaudí que han donat a El cant dels ocells, encara que siguin petits premis d'un país petit.
En sé d'algun que encara es deu estar estirant els pèls de la barba!

____________________
FEBRE
La sang em bull, i dins al llit la febre em fa somiar en carreteres de corves d'alta muntanya. Sembla que no arribaré mai a destí, fins que l'esgotament em fa despertar de l'estat de semi-inconsciència. Ara ja no dormiré més. Potser demà.
____________________
TOCAMENTS
Hi ha persones que quan les tinc davant em desperten una necessitat de tocar-les (res, simplement un gest perquè assegurar-me de la seva presència o perquè ells s'assegurin de la meva).
Una de les millors sorpreses és adonar-se que la qui tens al davant també té aquesta necessitat, i tot aquest formalisme estrany esdevé graciós i bonic.
____________________
DESCOBRIMENT
Descobrir que els teus ídols admiren les mateixes persones que tu ...

1 comentari:

rhanya2 ha dit...

M'agraden els teus apunts de viatge. Espero que, hores d'ara, et trobis millor.
Una abraçada!