dijous, 22 de maig del 2008

Blogosfera i Risoterapia

Hi ha una pregunta a la qual no puc donar una resposta precisa i convincent. És la següent: Perquè tens un blog?
Puc contestar: perquè feia temps que llegia el que escribien altres i m'interessava; perquè potser jo també tinc coses interessants a dir...
El que si puc contestar és perquè m'agrada visitar blogs d'altres persones, que no sé quina cara fan ni si em caurien simpàtics o no si els conegués.
Tot ha començat, cap al migdia (sempre és el meu moment més indigne a la feina, què puc dir a favor meu...), en un moment de temps mort, he llegit això i se m'ha dibuixat un somriure burleta a la cara. I tot seguit he llegit això, i sense adonar-me'n he començat a riure sola.
De cop he sentit la veu del meu jefe (que està obsessionat que hem de ser familia perquè el seu avi tenia el mateix congom que jo, i res no em moletaria tant com que ho fossim de veritat) que deia:
- Intransigent (posem pel cas que aquest fós el meu nom segons el Registre Civil)! Vols venir un moment.
Jo, sense poder treure'm el somriure de la cara m'he aixecat i m'he desplaçat fins a la cadira que hi ha just davant la seva taula. I aleshores em diu:
- Què passa? No sabia que els temes jurídics t'agradessin tant.
I jo mig desconcertada que dic:
- Quèè??
- Que portes un bona estona rient sola. Què passa que t'estan enviant missatgets els amics?
I he hagut de ser sincera:
- La veritat és que el món del dret no m'ha fet mai massa gràcia.
M'he aixecat i me n'he anat. I quan havia fet dues passes sento que em diu:
- No marxis, que t'he cridat perquè tinc una feina per tu.
Quan ha acabat he tornat a la meva taula a fer la feina que m'ha passat (i que espera que li faci guanyar medalles tant grans com les del Màgic Andreu), però, això si, amb un somriure que ja no m'ha tret ningú.
Diuen que s'ha comprovat científicament que la risoterapia aporta múltiples beneficis, com ara: reduir l'estrès, les tensions, l'ansietat, la depressió, el colesterol, l'insomni, ajudar a aprimar-se, eliminar dolors, problemes de cor i respiratoris i qualsevol altra malaltia.

Així doncs, només puc donar-vos les gràcies, a tots els que m'heu fet riure avui i moltes altres vegades, per ajudar-me a reduir l'estrès, les tensions, l'ansietat, la depressió, el colesterol, l'insomni, ajudar-me a primar-me, aeliminar el meu dolor, ajudar-me amb els problemes del cor i la resta de malaties (No sabia que estava tant fotuda!).

Us deixo amb un somriure a la boca :-)

1 comentari:

Santi ha dit...

Sempre és agradable que et somriguin...i que et facin riure encara més...quin fart de riure m'he fet amb el Prohibit Fumar!!
Avui, crec que aniré a casa amb un somriure d'orella a orella.
:-)