dimarts, 22 de setembre del 2009

ídols

En una habitació de Manhatan escolto Manel (al Delicatessen de no se quin dia). Al meu portatil diu que són les 5;41 de la matinada, però jo sé que li he de restar unes quantes hores.
Com sóc, i visitant Nova York per primera vegada, volia veure el Woody Allen tocar, encara no sabia on. Amb la obstinació fanàtica que a vegades m'abdueix, vaig buscar i rebucar per aquest maremagnum que és internet i vaig torbar el dia i hora de la cita: Cafè Carlyle a les 8:45 pm, Woody Allen en concert.
Ai! però el que no esperava, il.lusa de mi, és que dues copes de Riesling ens costessin 217$ !!!
Avui he decidit matar el meus ídols.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

No demaneu escopinyes!!!!!

*Corint

Bohemi (Resident) ha dit...

217$?

Per aquest preu podem... ai, no voldria furgar en la ferida.

(Pagaria això i més per veure en Woody Allen!)

Frannia ha dit...

Idols de fang...o fang idealitzada. No paga la pena