dijous, 4 de setembre del 2008

Avui

Avui he rebut una postal. Però no una postal qualsevol, sinó aquesta flamant postal :

La meva amiga Violoncelista ha estat prou agoserada com per anar-se'n a Creta de Vacances, i com ella mateixa m'ha confessat a la missiva: "ja veieu quin és la plan grec.. desfaene al bar i zero stress!"

M'encanta que encara hi hagi persones que perdin uns minuts de les vacances per envair una postal (i reconec que jo no ho faig mai), perquè la il.lusió que fa quan la reps és brutal.

I si a més la postal és així de Dadá (perquè això és una autèntica ready made al pur estil Duchamp!), doncs em sento com si m'haguessin regalat una autèntica d'obra d'art.

Moltes gràcies als que escriviu i perdoneu als que no ho fem mai!!!!

2 comentaris:

arnau ha dit...

Ai, la vida reposada, sense preocupacions de la senectud cretàcica? minoica? cretense?
Quina enyorança de no haver nascut en aquella illa del Mediterrani oriental, i de parlar grec sense esforç. Qui fos pensionista allà, a Creta...

Anònim ha dit...

Jo també n'he rebut dos aquests estiu, i he recuperat aquella sensació d'obrir una bústia i veure que algú s'ha enrecordat de tu.