dimecres, 14 d’octubre del 2009

Percepció


M'agradaria parlar dels somnis. D'aquelles imatges que ens acompanyen mentre dormim, que ens fan ballar el cap, i fins i tot a vegades ens fan creure en una realitat alternativa.

Voldria entendre perquè els morts reviuen en somnis, i fins i tot hi envelleixen. Perquè les dents em cauen una vegada rere l'altre, o bé els absimes apareixen i desapareixen.

Seria bonic arribar a la percepció total del meu propi jo, però no tinc clar que valgués la pena.

4 comentaris:

RaT ha dit...

Doncs jo estic segura que val la pena percebre el teu propi jo. Almenys pel que escrius.

Josep ha dit...

En canvi a mi, el meu propi jo em fa una mica de por.

La Intransigent ha dit...

Gràcies Rateta.
Josep: a mi també em fa por, alguns dies.

Frannia ha dit...

Diuen que somniar dents que cauen vol dir frustació i ràbia continguda...sentiments res estranys dins la vida que vivim. Curiosament ahir vaig fer un post que anava d'això. No sé si els morts ens visiten en somnis o som nosaltres que els visitam a ells, però és una altra bella manera de comunicació.
Em fascina el món dels somnis, sobretot per veure què es sap científicament tan poc.