dijous, 8 d’octubre del 2009

Reinvenció


És curiós com corren les notícies, com canvien de boca en boca.
Aquests dies que he decidit donar un petit gir a la vida, deixar temporalment casa i feina, m'adono que la notícia corre més ràpid que jo, i el que és pitjor de tot, que els últims en assabentar-se'n ja em reversionen la meva pròpia versió.
Alguns diuen que me'n vaig darrere un home, perquè probrissó què faria per aquelles terres ell sol (com si ja no ho hagués fet abans). Altres em diuen que me'n vaig sola a fer una estudis que ni jo mateixa coneixia que estiguessin dins els meus plans de futur. Altres creuen que me'n vaig i no voldré tornar mai més.
La veritat és que em fa riure el convenciment amb què la gent m'exposa les meves pròpies pretensions de futur. Tan és així que he decidit donar-los la raó a tots.
De moment ja he decidit dos dels cinc llibres que m'emportaré: LA CUCINA NAZIONALE ITALIANA i NIHONGO (Japonés para hispanohablantes).
Ja ha començat el compte enrere.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

hola maca,

no sé on vas, però si us plau, no deixis d'escriure!

Laia

Anònim ha dit...

ui, ui, ui, ui, ui, ui, ui, ui, ui, ui, ui, ui, ui, ui, ui, ui, ui, ui, ui!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

La Intransigent ha dit...

Gràcies Laia.
No ho faré.

UUUUUUUiiiiiiiiiiiiiiiiii