divendres, 10 d’octubre del 2008

Roger Mas i la princesa de l'acordió

A vegades dos camins es creuen i creen un curtcircuit.

Jo tinc una cançó, que molt amablement i amb tot el catxondeo del món em va enviar l'amiga Violoncelista, que és el meu bàlsam laboral. Quan tinc un moment d'aquells que dius "no puc més" me la poso i torno a començar. Es tracta de la mítica (per mi, està clar) Princesa de l'acordió de l'Yvette Horner.
Aqui la teniu:



Avui, estava jo tota feliç escolant música amb el meu nou IPOD (un luxe asiàtic que m'he permès en plena crisi) i de cop he tingut un curtcircuit. Just al mig dels Recontragoigs del Roger Mas la bogeria musical s'atura i sona un petit fragment de la princesa de l'acordió!
Si no us ho creieu comproveu-ho vosaltres mateixos (aqui?).

3 comentaris:

rhanya2 ha dit...

I vols dir que és copiat? O és un petit homenatge? O potser ha estat sense voler? De vegades pot ser una pura casualitat... ja se sap a força de combinar notes...
De tota manera, no conec la cançó d'en Mas.
A mi m'ha passat amb Boban Markovic i... flipa... la Paulina Rubio!!!

Anònim ha dit...

Distingida Intransigent:

Roger Mas ha mostrat ser un gran artista, en dignificar fins a extrems excels una cançoneta d'una senyoreta que s'allitava amb fills de reconeguts arquitectes.

http://www.youtube.com/watch?v=Z1Md7wZyigA

(Li demano disculpes si ja n'estava al cas o ja n'havia fet esment. Les vacances de blogaire se m'han allargat una mica massa)

La Intransigent ha dit...

Violette:
Home jo crec que està clar que a la cançó del Roger Mas toquen la princesa de l'acordió, però m'ha sorprès descobrir-ho.
Bohemi-R:
Sembla impossible que encara no s'hagi adonat que sóc una malalta de la música del Mas i que no estic disposa a reconeixer a quants concerts seus he anat...
Ja ho sabia, però tota informació és bona.
Disculpadissim.